Grumman F4F-4 "Wildcat" - Trečia dalis: Variklio ir sėdynės konstravimas ir detalizavimas

Posted by gonis | Posted in



Šventės beveik praėjo, svečiai išvažiavo tad atsirado laiko įkelti darbų nuotraukas. Prieš šventes spėjau beveik pabaigti variklį bei sėdynę. Dabar liko tik nulakuoti variklį, nes jis turėjo būti nudažytas "gloss" dažais, bet aš radau tik matinius. Dar galvoju, kad gal reiktų perdaryt sėdynės galvos atramą, nes dabar tai tik plastmasės iškilimas ir labai netikroviškai atrodo. Atrodo, kad pralenkiau pats save:) pradėkim pirma nuo nuotraukų.


Praeitame įrašę minėjau, jog pamečiau vieną cilindrą. Praleidau visą vakarą darydamas naują (atrodė jis baisiai, buvau jau pradėjęs galvot kaip geriau jį įstatyti, kad nesimatytų surinkus), o kai atėjo laikas surinkti, liko du nepanaudoti cilindrai iš rinkinio! Reikia dėkoti Vector, kad pagalvoja ir apie tokius kerėplas kaip aš. 

Tokia sėdynę radau rinkinyje:


Pagalvojau, kad jei jau nusprendžiau keisti variklį, tai sėdynę normalia padaryti irgi reikia. Po gero pusdienio ant stalo turėjau tokią sėdynę:



Atlošą padariau iš gėrimo skardinės gabaliuko. Diržai - balti siūlai truputi išmirkinti juodoje arbatoje ir suklijuoti lipalu. Žiūrint plika akimi jie neatrodo tokie pasišiaušę, bet jei kas žinot kaip padaryti juos lygesnius, prašau netingėti ir pamokinti :). Kėdės paminkštinimas padarytas iš kartono. Iš jo norėčiau padaryti ir galvos atramą. Prieš dažant galvojau, kad nudažius ji išsiskirs labiau, bet nesigavo gražiai nudažyt ir dabar atrodo lyg didelė ruda dėmė. 

Na šiam kartui gana:). Per ateinančias dienas planuoju nulakuoti Avro Lancaster'į ir manau jau bus baigta su juo, na ir žinoma įkelsiu paskutines mašinų dažymo pamokėlės dalis.